یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۳۱:۴۳

برنامه زمان‌بندی دریافت کالای سکوهای ١٩B و ۲۰ بررسی شد

باشگاه خبری فراساحل: برنامه زمان‌بندی دریافت کالاهای باقیمانده و مورد نیاز در مراحل پایانی ساخت سکوهای ١٩ Bو٢٠ با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در یارد صنعتی خرمشهر به طور کامل پایش شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس چهارشنبه، ٢٤ شهریورماه به همراه مدیران ارشد حوزه کارفرما و پیمانکار، با حضور در یارد صنعتی خرمشهر از مراحل ساخت سکوهای ١٩B  و ٢٠ بازدید کرد. در جریان این سفر، علی اکبر شعبانپور ضمن بازدید از روند اجرا و پیشرفت کار در این بخش، باحضور در کارگاه ساخت پایپینگ و همچنین سکوهای درحال ساخت ١٩ B و٢٠، فعالیت‌های اجرایی این سکوها را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد. در ادامه و طی نشست کاری مشترک، مواردی پیرامون وضع اقلام پایپینگ و سایر تجهیزات دریافت شده و در حال دریافت، مطرح و برنامه زمان‌بندی تامین کالاهای باقیمانده به طور کامل ارزیابی و پایش شد.

بر اساس این گزارش، سکوهای ١٩ B و ٢٠ تنها عرشه‌های باقیمانده و درحال ساخت فازهای ١٩ و ٢١و٢٠ پارس جنوبی بوده که مراحل پایانی عملیات تکمیل آن‌ها از سوی شرکت تاسیسات دریایی (پیمانکار ساخت و نصب سکوهای دریایی فازهای ١٩ و ٢٠و٢١) در یارد خرمشهر در حال انجام است. ظرفیت برداشت گاز از سکوهای ١٩B  و ٢٠ به ترتیب ٥٠٠ و یک میلیارد فوت مکعب است و پیش بینی می‌شود برنامه ساخت، نصب و راه اندازی این سکوها تا اواسط زمستان امسال پایان یابد. از ماه‌های پایانی سال گذشته تاکنون سه سکوی ١٩C ، ١٩ Aو ٢١ از فازهای مربوطه در موقعیت مخزن نصب شده است. ضمن آن‌که تیرماه امسال سکوی ١٩C  با ظرفیت ٥٠٠ میلیون فوت مکعب راه اندازی شد.



  کد خبر : 2376
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :